Facebook Watch kot konkurenca Youtubu

Facebook je svetovnemu trgu ponudil svojo storitev Watch. Storitev Watch že eno leto deluje v Ameriki in zajema novice ter športne dogodke. Pri Facebook-u pa želijo s storitvijo še bolj konkurirati aplikaciji Youtube.

 

 

“Vsak mesec si več kot 50 milijonov ljudi v Ameriki pogleda video na aplikaciji Watch in tam ostanejo vsaj minuto. Skupni čas gledanja posnetkov se je na Facebook Watch povečalo za 14-krat od začetka leta 2018,” je povedala Fidji Simo, vodja za video razvoj pri Facebook-u.

“S storitvijo Watch imate lahko dvosmerni pogovor glede vsebine videa s prijatelji, drugimi oboževalci ali celo s samimi ustvarjalci”

 

Podjetje Facebook je reklo, da si bodo lahko ustvarjalci videov ustvarili dobiček z objavami preko Ad Breaks storitve v Veliki Britaniji, na Irskem, v Avstraliji in na Novi Zelandiji, kakor tudi v ZDA od četrtka. V prihodnje bodo sledile tudi ostale države.

 

Dobiček od oglasov se bo delil v razmerju 55-45. 55% bo dobil ustvarjalec vsebine in 45% Facebook, kakor je razmerje s storitvijo v ZDA. (Reuters.com, Paul Sandle)

 

Vir: Reuters.com

 

 

Pravno obvestilo: Vsebina ne predstavlja nobenega priporočila, investicijskega nasveta, ponudbe, povpraševanja ali transakcije s finančnimi instrumenti. Katerakoli oseba, ki se zanaša na zgoraj omenjene primere, dela izključno na lastno odgovornost.
Ne odgovarjamo za nepopolne, manjkajoče ali napačne podatke vezane na informacije.
Vso objavljeno gradivo, vključno s podatki, navedki in grafikoni je izobraževalne in/ali informativne narave. Pretekla uspešnost ni zanesljiv pokazatelj prihodnje uspešnosti.